Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną – wg Instrukcji kancelaryjnej;
dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów
Sprawy prowadzone przez Przedszkole:
- Edukacja:
- zapisy do przedszkola
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego
- dzienniki zajęć przedszkola
- Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola
- wydawanie zaświadczeń
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole
- Sprawy kadrowe:
- organizacja pracy przedszkola i aneksy
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
- Sprawozdawczość:
- raporty
- sprawozdania
- Archiwum:
- akta osobowe pracowników
- dzienniki zajęć przedszkola
- protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami
- uchwały i zarządzenia
- Finanse przedszkola:
- Sprawy dotyczące finansów przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu, organowi kontrolującemu, radzie pedagogicznej i radzie rodziców (projekt planu finansowego). Obecnie finansami zajmuje się CUWO
Tryb załatwiania spraw:
- Przyjęcie, wypisanie dziecka z przedszkola lub przepisanie na podstawę programową, zaświadczenia, wydawanie decyzji, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi: dyrektor przedszkola (w godzinach 8 - 16).
- Odpłatność za przedszkole: starszy intendent codziennie ( oprócz środy) w godz. 7.00-15.00, w środy 9.30-17.30
- Bieżące informacje o dziecku - nauczycielki poszczególnych grup
- Konsultacje indywidualne z rodzicami - nauczycielki wg ustalonego harmonogramu.
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 09-12-2019 - Edycja treści
- 14-11-2019 - Edycja treści
- 15-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 664