Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Plany pracy

Praca wychowawcza, opiekuńcza i dydaktyczna w Przedszkolu Miejskim Nr 220  jest planowana i realizowana według:

Planu Pracy Przedszkola na rok szkolny 2024/2025 opracowanego na podstawie wyników i wniosków z analizy pracy wychowawczej, opiekuńczej i dydaktycznej w poprzedzającym roku szkolnym 2023/2024.

Wnioski z nadzoru pedagogicznego za rok szkolny 2023/2024:

  1. Wspieranie rodziców dzieci z deficytami rozwojowymi- orzeczenie o potrzeb kształcenia specjalnego oraz objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną terenie przedszkola w procesie wychowawczo-dydaktycznym. Włączanie rodziców
    dzieci w działania na rzecz dziecka zgodnie z zaleceniami zespołu ds. udzielania  pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
  2. Terminowe wywiązywanie się z zaplanowanych hospitacji. Prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych z wykorzystaniem materiału rozwojowego Montessori oraz
    pomocy dydaktycznych dostosowanych do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.
  3. Przygotowanie dla rodziców spotkań w formie warsztatowej dotyczących pracy
    z dzieckiem wg koncepcji pedagogicznej M. Montessori oraz rozwoju
    psychofizycznego dzieci w wieku 3-6 lat ze szczególnym zwróceniem uwagi na
     rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych.

Problematyka wynikająca z Planu Rozwoju Przedszkola na rok 2024/2025:

Kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej wśród dzieci w różnorodnych aspektach życia przedszkolnego poprzez:

  1. Kształtowanie właściwych nawyków prozdrowotnych w przedszkolu i we własnym życiu
  2. Rozwijanie sprawności ruchowej i fizycznej wychowanków z zastosowaniem metod aktywizujących
  3. Wprowadzanie do przestrzegania zasad zdrowego stylu życia, prawidłowych nawyków żywieniowych oraz bezpieczeństwa na co dzień
  4. Zdobywanie wiedzy oraz umiejętności z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

 Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych dzieci, w tym  empatii i wrażliwości na potrzeby innych                                                                                                                   

  1. Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie opartej na przestrzeganiu norm i zasad społecznych
  2. Rozwijanie umiejętności panowania nad emocjami i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  3. Kształtowanie postaw społecznych i patriotycznych

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025:

  1. Edukacja prozdrowotna w szkole - kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej, nauka udzielania pierwszej pomocy.
  2. Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych, odpowiedzialności za  region i ojczyznę. Edukacja dla bezpieczeństwa i proobronna. 
  3. Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie
    u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej  i  umiejętności pracy z  zespołem zróżnicowanym.
  4. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
  5. Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.
  6. Wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz
    z instytucjami regionalnymi.

Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 220 w Łodzi
odpowiada: Beata Pawlicka
data: 30-03-2025
wytworzył: Beata Pawlicka
data: 30-03-2025
data: 30-03-2025

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 30-03-2025 - Edycja treści
  • 01-03-2023 - Edycja treści
  • 28-11-2019 - Edycja treści
  • 25-01-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 500